събота, 4 април 2020 г.

Станка наследи фондация, но вероятно и спомен за семейна драма, заради безхарактерността  и безумните компромиси на баща си. Това смешно и жалко човече, с лупи на очите, акне и голям червен нос, Филип трябва да каже най-после за жълтия плик, защото това обяснява цялото му поведение, а и това което се случи след него. Петър преди 7-8 години с ентусиазъм говореше за 90-та година, но не беше искрен. Подозирам, че манипулираше десният избирател и обслужваше конюктурата. Ще му кажа, да тогава духът излезе от бутилката, това беше пиянството на един народ, но главата на рибата от която и той беше част вонеше. На тези, които създават мита за ловеца на комунистически милиони в жълтите издания ще кажа, че той беше внедрен в СДС от Сендов и беше вицепримиерът с картонче в правителството на Филип. Него го познавам още по-добре. Националната черта при него беше в крeсчендо. Прекалено много обичаше парите. За останалите стотици, които без морал и идеи като цветарки са вечни, единственото им правило е да служат на златния телец. Като пиша тези редове наистина се гнуся.
Китоловните оръдия забиваха харпун след харпун в гърба ми. Мятах се, после реших. Обърнах се и минах под  кораба на китоловците. Обърнах го. Кървях. Хрилете ми от години са пълни с пласмаса, океански боклуци и мазут. Живеех сам в лагуната, избягвах другите китове. След мен оставях кървава диря във водата. Затова реших. Заплувах към брега, излязох на бургаския плаж и легнах на пясъка, за да умра.
Аз съм бял кит самоубиец.    

Няма коментари:

Публикуване на коментар